wtorek, 29 kwietnia 2014

Pierwsza miłość... aktorów z ,,Violetty''!

Poznaj pierwszą miłość kilku z aktorów ,,Violetty''!


[źródło: Magazyn ,,Violetta'' numer 6/14]

Westchnienia, rozmarzony wzrok i tyle uczuć ... Nie ma to jak pierwsze zakochanie! Chcesz wiedzieć kto sprawił, że serce Violetty pierwszy raz szybciej zabiło i co z tego wynikło? Dowiesz się tego tylko u nas!

Miałam 14 lat i byłam na przyjęciu urodzinowym. Nazywał się Lisandro i podobał mi się. Przeżyłam z nim pierwszy pocałunek, który był wspaniały, lepszy od pocałunków na planie, bo prawdziwy.
~Martina






Miałem mniej więcej 14 lat. Ona bardzo mi się podobała, ale byłem wtedy taki nieśmiały, że nie umiałem wykrztusić słowa. Pewnego dnia wyprowadziła się do innego miasta. Nie miałem okazji więcej z nią porozmawiać. 
~Jorge






Miałam 15 lat i zadurzyłam się w koledze z klasy. Nazywał się Santiago. Dzięki niemu zrozumiałam znaczenie słowa miłość.
~Candelaria








Byłem dzieciakiem, zaczynałem gimnazjum. W końcu, pomimo swojej nieśmiałości, zdołałem powiedzieć jej co czuję. Później ona została moją dziewczyną.
~Diego



Miałam 16 lat i kochałam się w chłopcu ze swojego zespołu. Niestety, nic z tego nie wyszło!
~Lodovica








Która z historii o pierwszej miłości bohaterów podoba Wam się najbardziej?
~Niki ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz